O čem svědčí druh užívaného léku?
To, které léky člověk užívá, není náhodné. Každý druh užívaného léku je totiž ukazatelem toho, co se v člověku odehrává.
Reklamy versus zdraví III.
Reklamní kampaň ohledně očkování má lidi dovést k tomu, aby dostali strach. Člověk, který má strach, je totiž snadno manipulovatelný.
Reklamy versus zdraví II.
Jaký další negativní vliv mají některé reklamy na psychické či fyzické zdraví?
Reklamy versus zdraví I.
V poslední době se ve své praxi setkávám se zajímavým jevem, kterým je negativní vliv některých reklam na lidské zdraví.
Stručně řečeno: lidé působením některých reklam začínají ztrácet své tělesné či duševní zdraví. Dokonce v některých případech, které jsem řešila, to došlo tak daleko, že díky vlivu některých reklam rodiče nechtěně poškozovali své děti či miminka.
Takovýchto případů řeším poslední dobou čím dál víc, proto mám potřebu se o tom zmínit.